O nama
Laka i brza evidencija radnog vremena –Karnet je sistem koji služi za evidenciju radnog vremena.
Karaktereristika karnet rešenja: jednostavan, pouzdan i povoljan, prilagođen svim korisnicima na terenu gde nije moguće elektronski koristiti terminale.
Jednostavno rešenje prilagođeno svim korisnicima na terenu.
Zaposleni su najvažniji resurs svake kompanije, a od efektivnosti i produktivnosti njihovog rada zavisi dalji rast kompanije.
Da biste obezbedili održivi razvoj poslovanja važno je da pratite i merite učinak vaših zaposlenih posredno kroz evidenciju radnog vremena na svim lokacijama u svakom trenutku.
Zamenite evidenciju Dnevnik rada, jednostavnim rešenjem- aplikacijom karnet, uštedite svakodnevno ručno sabiranje automatizovanim rešenjem karnet.
Karnet rešenje je usklađeno sa svim pravilnicima o vođenju evidencija i zakonu o radu.
PREDNOSTI KONTROLE RADNOG VREMENA – KARNET
Centralizovana kontrola radnog vremena na više lokacija istovremeno
Kontrola radnog vremena svakog zaposlenog pojedinačno
Evidencija smenskog i prekovremenog rada
Obaveštenja o promeni rasporeda i drugih parametara
Generisanje posebno prilagođenih izveštaja
Precizne informacije za računanje zarade i upravljanje ljudskim resursima
Višeslojne uštede